Viikon uutinen
Silvio Berlusconi ei saanut Italiaa nurin vaikka kovin yritti. Nyt tästä ehkä selvitään ja Silvio häviää historian havinaan - vai häviääkö - vieläkö löytyisi yksi vaihde (olettaen että italialaisissa poliitikoissa on vaihteisto, vai liekkö suoraveto)?http://www.rainews24.rai.it/it/news.php?newsid=177354
Maanantain puristus
Maanantaina sain erittäin tiiviin opetuksen Eclipsen käyttämisestä Android kehitykseen. Ensin Kari Salo (kiitos Kari) antoi opetusta etänä connectPron yli- tällä saatiin esimerkki sovellut kehittimeen pystyyn. Vai ei voi opettaa etänä - varmasti voi. Ja sitten Joakim Granbohm (kiitos Joakim) antoi melkein kahden tunnin session miten Metropolian sisätilan paikannussofta Kana saadaan toimimaan. Ei ollut helppoa, mutta hyvin valaisevaa. Pikkuisen mennään kriittisellä viivalla - tiistaina klo 8:15 jos esitin asiaa kuin olisin tietänyt nämä aina - no pain, no game - ja esittävän taiteen puolella välillä ollaan vaikka kyse insinööritieteistä.Haastattelu
Täältä löytyy minun saksankielinen haastattelu, kuvat nyt ainakin ovat hyvä, tekstistä en tiedä, vai mitä?http://www.hdm-stuttgart.de/view_news?ident=news20130930104127
Opetukset
Tiistaiaamuna opiskelijoita oli jo 12 sisätilanpaikannuksen kurssilla - hyvä ja koputukset päälle. Mutta illan eReading & security kurssilla opiskelijat olivat taas jossain muualla. Kurssille on ilmoittautunut 19 opiskelijaa - ehkä? Selvitys käynnissä mikä on pielessä. Nyt näyttää siltä, että Saksan veronmaksajat eivät tule saamaan rahoilleen vastetta :)Keskiviikkoillan opetus meni hyvin paikalla 13 sielua ja koputukset.
Syksy tulee tännekin
Tänään torstaina on kansallinen vapaapäivä - Saksa juhlii länsi- ja itäpuolen yhdistymistä. Koulu on kiinni, samoin kaupat. Kävin päivällä kävelemässä, hieno, mutta viileä keli.Nyt lähden etsimään etsimään ruokaa. Tätä pizza paikkaa kehuivat paikalliset - saa nähdä onko auki:
http://harmoniepizzaservice.de/

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti